Pomiń linkiStrona główna | Reklamacje
 

Reklamacja i zwroty

Zwroty:

Gwarancja Rezygnacji z Zamówienia i Zwrotu Pieniędzy

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o ochronie praw konsumenta, jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub fakturę. Księgarnia gwarantuje zwrot wartości produktu. Pieniądze zostaną niezwłocznie odesłane na wskazane przez klienta konto bankowe po otrzymaniu zwrotnej przesyłki. Koszt dostawy nie podlega zwrotowi, klient płaci również za odesłanie towaru.

Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

 

Reklamacje:

1. Wady fabryczne/uszkodzenia

Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania prosimy o informacje mailową oraz przesłanie wadliwego towaru do Księgarni. Firma nie przyjmuje jednak żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Koszty związane z odesłaniem reklamacji zwrócimy na wskazane przez klienta konto bankowe natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę, wraz z opisem przyczyny zwrotu. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy jeżeli tylko będzie to możliwe. Za towar wadliwy uznaje się produkt, który posiada wady techniczne.

2. Błędnie zamówiony towar przez klienta

Jeżeli po otrzymaniu pozycji okaże się, iż zamawiane produkty zostały mylnie zamówione, można dokonać wymiany. Prześlij na adres Księgarni w ciągu 10 dni daną pozycję z dokładną informacją, na jaki produkt mamy dokonać wymiany.

Po otrzymaniu przesyłki, jeśli będzie to możliwe, dokonamy wymiany.

Odsyłane pozycje nie mogą być zniszczone, bądź rozpakowane, jeśli były fabrycznie zafoliowane.

Koszt dosłania pozycji ponosi odbiorca. Jeśli w związku z wymianą pozycji powstanie nadpłata, zwrócimy ją na Twoje konto.

Koszt dosłania oraz ewentualną dopłatę należy wpłacić na jedno z naszych kont z dopiskiem "dopłata do wymienionych pozycji z /numer zamówienia/"

 

3. Przesyłka niezgodna z zamówieniem

Jeśli po otworzeniu przesyłki okaże się, że znajdujące się pozycje zostały mylnie do Ciebie przesłane, lub część zamówienia nie zgadza się z pozycjami zamawianymi, skontaktuj się z nami. W ciągu 14 dni przysługuje ci wymiana tych pozycji.

Mylnie wysłane tytuły należy przesłać na adres Księgarni za pośrednictwem Poczty Polskiej. Do przesyłki należy dołączyć informację, na którą pozycję mamy dokonać wymiany, oraz numer konta, na które dokonamy zwrotu poniesionych kosztów wysyłki.

Jeśli po otrzymaniu przesyłki okaże się, że brakuje pozycji zawartej na dołączonej fakturze, niezwłocznie skontaktuj się z nami. Jeśli po sprawdzeniu, okaże się, że w Twojej paczce brakowało zgłaszanej pozycji, zostanie ona, do Ciebie dosłana, w możliwie jak najszybszym terminie. Koszty wysyłki pokrywa w tym wypadku Księgarnia.

Zwrot pieniędzy:

Zwrot pieniędzy wynikający z rezygnacji z zakupu lub reklamacji zostanie dokonany natychmiast po weryfikacji przesyłki przez dział zwrotów i reklamacji w następujący sposób:

- jeśli zamówienie opłacone było przelewem - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew,

- jeśli zamówienie opłacone za pobraniem -zwrot pieniędzy nastąpi na wskazane konto bankowe


koszyk

Twój koszyk jest pusty. Historia zamówień

na Skróty


newsletter

Zarejestruj się na stronie za darmo, i otrzymuj powiadomienia o nowościach każdego miesiąca. Otrzymuj informacje o promocjach bezpośrednio na swój e-mail!


Stare newslettery