Autostrada do nieba. Opowieść o Karolu Acutisie ks. Piotr Kaczmarek
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Autostrada do nieba. Opowieść o Karolu Acutisie
Karol Acutis – wyjątkowy chłopak. Lubił podróże i grę na saksofonie, rysował komiksy i pasjonował się programowaniem, lecz przede wszystkim… kochał Boga!
Nazywają go Bożym influencerem. Z miłości do Boga i pasji do technologii stworzył stronę internetową o cudach eucharystycznych www.miracolieucaristici.org, a media wykorzystywał do ewangelizowania swoich rówieśników.
Autostrada do nieba to historia niezwykłego chłopca, który nie bał się pójść drogą Boga, to opowieść o życiowej dyscyplinie, o priorytetach: modlitwie i pomocy ubogim.
To również opowieść o odwadze kochania Boga, stawiania czoła chorobie, o godnej postawie pełnej wiary w chwilach trudnych. To opowieść o Eucharystii, która była najważniejsza w krótkim życiu Karola Acutisa. Jego historia dla jednych z nas stała się symbolem i wzorem do naśladowania, dla innych zaś świadectwem życia wypełnionego miłością do Boga i Maryi – tak wielką, że wyniosła go na ołtarze.
Ks. Piotr Kaczmarek – autor i ilusrator ur. w 1980 roku. Kapłan diecezji łowickiej. Rektor Wyższego Seminarium Duchownego w Łowiczu. Autor prac naukowych, ale również komiksów, opowiadań i powieści. W Wydawnictwie Świętego Wojciecha ukazał się jego komiks o św. Stanisławie Kostce Miłość, która ożywia kamień.
Opowieść o Carlo Acutisie to historia młodego chłopaka, który nie bał się całkowicie pójść za Panem Bogiem. Wiedział, że wszystko, co otrzymał, swoje talenty i możliwości, może wykorzystać dla większej chwały Bożej. Miał wielkie nabożeństwo do Matki Bożej, nie wstydził się swojej wiary i mówił, że Eucharystia to autostrada do nieba. Gdy tylko dowiedział się o swojej chorobie, własne cierpienie ofiarował za Kościół. Zmarł w młodym wieku. Jednym z dzieł, które po nim pozostały, jest strona internetowa o cudach eucharystycznych, z której można korzystać do dziś.
shop-open-tag}" alt="" />
Autor
Opinie pochodzą tyko od zalogowanych klientów, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt. Wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.