Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Feminizm czy maskulizm - który trend wnikliwiej i obiektywniej oceni, na czym polega równość płci? Który ruch szybciej zrealizuje postulat równości kobiet i mężczyzn? Czy postulat równości płci nie jest błędnym założeniem, pomijającym indywidualne cechy psychiczne i duchowe osoby ludzkiej, a absolutyzującym jedną z cech natury związanej z cielesnością? Co trzeba sobie koniecznie wyjaśnić, by małżeństwa i rodziny nie były nadal arenami ścierania się ideologii, dla których nie liczy się świat konkretnych osób? Czy wartości, poprzez które realizuje się człowiek, powinny być zawężone do sfery subiektywnej? Oto przykładowe pytania, które podejmuje niniejsza publikacja, proponująca rozwiązanie pośrednie, oparte na poglądzie personalizmu.
Opinie o produkcie (0)
Opinie pochodzą tyko od zalogowanych klientów, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt. Wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Opinie pochodzą tyko od zalogowanych klientów, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt. Wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.